Виховна робота школи орієнтуються на нормативно – правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту”, «Про загальну середню освіту”, «Про охорону дитинства”, «Концепцію виховання дітей та молоді”, «Концепцію громадянського виховання”, «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини”, «Декларацію прав дитини” та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування.

Виховна робота педагогічного коллективу школи була підпорядкована проблемній темі школи: «Виховання гуцула – патріота України».

До здійснення виховної роботи в школі залучено класоводів, класних керівників, вчителів предметників, педагога-організатора, практичного психолога, медичну сестру, заступника директора з виховної роботи .

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:

· національно-громадянське виховання;

· екологічне виховання та формування здорового способу життя;

· військово-патріотичне виховання;

· морально-правове виховання;

· художньо-естетичне виховання;

· творчий розвиток особистості;

· родинно-сімейне виховання;

В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

Головна мета національного виховання за П.Лосюком (кандидат педагогічних наук, член-кореспондент національної академії педагогічних наук України, народний вчитель ) – це набуття підростаючим поколінням соціального досвіду, успадкування народних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнівської молоді, незалежно від національної приналежності, рис громадянина Української держави,розвиненої духовності, моральної художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури. У системі національного виховання учнів Яворівської школи враховуються регіональні гуцульські особливості. Це досягається цілеспрямованим і творчим упровадженням у практику роботи програми гуцульщинознавства в контексті українського національного виховання.

Гуцульщинознавство є серцевиною національного виховання місцевих школярів. Шляхами реалізації гуцульщинознавства в нашій школі є:

- викладання його як окремого курсу на уроках за рахунок шкільного компонента (варіативна складова);

- викладання як факультативу;

- уведення тем з гуцульщинознавства до відповідних розділів інших предметів (географії, біології, історії, народознавства тощо) як краєзнавчого матеріалу.

1. Тому і в нашій гуцульській школі працюємо над розвитком нашого незрівнянного гуцульського колориту. Для формування учнів на звичаях та традиціях нашого села в школі проводились різні заходи, виховні заходи, свята: Свято Миколая, Розколяда, День Вишиванки в школі. Це сприяє тому, що в дитини вже змалечку прищеплюється любов до свого рідного, особливого, виховується почуття гордості за свій край. Ми намагаємося щоб у виховній роботі словесні форми (бесіди, реферати та ін.) були зведені до мінімуму, а кожен учень залучався до певного виду діяльності.

Національно-громадянське виховання у 2016-2017 навчальному році реалізовувалося через проведення:

1) заходів, таких, як Шевченківські дні та Лесині дні в школі, заходи до відзначення 160-річчя від дня народження Івана Яковича Франка, Миколи Колцуняка, 80-річчя від дня народження Миколи Вінграновського, 815-річниця від дня народження Данила Галицького, 150-річниця від дня народження Михайла Грушевського,110-річчя від дня народження Івана Багряного, 420-річниці від часу укладання Берестецької унії, 500-річчя Реформації, 205-річницю від дня народження Євгена Гребінки, 135-річчя від дня народження Архипа Тесленка, 190-річчя від дня народження Леоніда Глібова, 110-річчя від дня народження Ірини Вільде та 95 років від дня народження Анатолія Дімарова.

2) з метою виховання любові учнів до рідного краю, заохочення до виконання краєзнавчої роботи було проведено відкриту годину класного керівника - родинний захід на тему: «Стежками Карпат». Протягом проведення Тижня географії класним керівником було проведено годину класного керівника – виховний захід з географії «Екзотичний ярмарок».

3) Обговорення художньої літератури: книги П. Арсенича «Іван Франко і Прикарпаття», Григір Тютюнник «Лісова сторожка», байок Леоніда Глібова, книги Івана Франка «Лис Микита», читацька конференція Іван Франко «Украдене щастя», поезії Д. Білоуса, Улас Самчук «Марія», оповідання В. Сухомлинського, книги л. Коррол «Поліана», В. Винниченко «Кумедія з Костем».

4) використані різні методи і форми роботи, які створюють доброзичливий психологічний клімат у школі та в сім’ях учнів, виробляють навички і уміння правомірної поведінки, звички і вміння дотримуватися вимог права і моралі, виконання свого громадянського обов’язку у дотриманні правових норм.

Екологічне виховання та формування здорового способу життя

З метою екологічного виховання учнів, формуванню у них екологічного світогляду, почуття відповідальності за навколишнє природне середовище у школі проводяться різноманітні акції, конкурси, декади та зустрічі із працівниками Національного природного парку «Гуцульщина» на екологічну тематику.

Так під час екологічної акції «За чисте довкілля» та до Дня довкілля відбулися екологічні заходи з озеленення, прибирання та благоустрою школи і села. В екологічних заходах взяли участь учні та працівники школи, батьки та жителі села. Учнівське самоврядування школи організувало озелення території школи: учні приносили до школи посадковий матеріал (маленькі саджанці смерічок, ялин туї, витких та квітучих вічнозелених рослин), які самі ж і посадили, а тепер їх доглядають.

В ході акції прибрано сміття з берегів ріки, побілено дерева.

Найкращий приклад для учнів - це активна участь вчителів, які разом з учнями працювали під час екологічної толоки.

Учні школи щорічно беруть активну участь в районному екологічному фестивалі «Гірська веселка», де здобувають ІІ в конкурсі-виставці домашніх тварин «Чотирилапий друг людини», в екологічному фотоконкурсі-виставці фотоплакатів «Сяє сонце, наче ватра, полонина в цвіті не знайти краси такої у цілому світі», а також у районному фестивалі «Новорічна-різдвяна іграшка».

Формування основ здорового способу життя здійснюється шляхом організації і проведення різних заходів відповідної тематики, зокрема різноманітних шкільних спортивних змагань, тижнів фізичної культури і здорового способу життя. Також учні нашої школи беруть участь в обласних та районних спортивних заходах, на яких зайняли:

№ п/п Клас Місце Прізвище, ім’я учня Номінація
1. 8 Рибенчук Дмитро ІІ Традиційний міжобласний турнір з греко-римської боротьби, присвячений «Різдвяним святам»
2. 8 Рибенчук Дмитро І Чемпіонат Івано-Франківської області з вільної боротьби серед юнаків та дівчат 2001-2002 року народження
3. 8 Лосюк Владислав ІІ Обласних зимових юнацьких спортивних іграх з гірськолижного спорту (слалом) серед юнаків у віковій групі 2001-2002 року народження.
4. 8 Рибенчук Дмитро ІІ Чемпіонат Івано-Франківської області з греко-римської боротьби серед кадетів та молодших юнаків у ваговій категорії 46 кг.
5. 8 Рибенчук Дмитро ІІ Чемпіонат Івано-Франківської області з вільної боротьби серед юніорів і юніорок у ваговій категорії 50 кг.
6. Команда Яворівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ІІІ З військово-прикладних видів спорту серед учнівської молоді.

Також працює служба наркологічного посту, завданням якого є пропоганда здорового способу життя та проведення профілактичних заходів, спрямовантих на попередження алкоголізму, наркоманії серед неповнолітніх. Під час зустрічі з працівниками лікарської амбулаторії було проведено бесіди на тему: «Здоров’я – найбільше багатство». Педагогом-організатором було проведено відеолекторій з лідерами учнівського самоврядування «Шкідливість паління». Практичним психологом проведено круглий стіл з елементами тренінгу «Падіння моралі моралі. Наслідки.», урок-роздум «Твій вибір у житті». Цикл бесід з вчителем основ здоров’я «В здоровому тілі – здоровий дух».

Протягом грудня 2016/2017 навчального року було проведено місяць з охорони дитинства. Протягом якого проводилась така робота:

1.Просвітницьку бесіду з дівчатами «За здоровий спосіб життя» ( спільно з працівниками медичних установ).

2. Проведено тиждень правоосвітньої та правовиховної роботи в школі:

- лінійка «Створи добро»;

- тематичні години класного керівника «Наші права – щасливе дитинство»;

- година з спілкування з психологом: «Пізнаєм наше право»;

- заняття: «Знай права та виконуй обов’язки»;

- профілактичні бесіди «Я сам удома»;

- бесіда «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»;

- конкурс «Правове лото»;

- «Ти-людина, отже маєш права» ( урок - гра).

3. Конкурс малюнків «Я за щасливе дитинство».

4. Тренінгове заняття до міжнародного дня боротьби зі СНІДом: «СНІД – право вибору».

5. Відеолекторій «Що ви знаєте про ВІЛ\СНІД».

Протягом лютого було проведено місячник правоосвітньої та правовиховної роботи в школі:

1. Тренінгове заняття «Я маю право на життя».

2. Година спілкування «Як уникнути конфліктів?».

3. Година правових знань: «Конвенція ООН про права дитини».

4. Виставка в бібліотеці на правову тематику «Право, обов’язок, свобода і відповідальність».

5. Випуск стінгазети «Молодь за здоровий спосіб життя».

6. Круглий стіл з елементами тренінгу з учнівським самоврядуванням «Щасливі діти – майбутнє держави!».

В 2017 році проводився Тиждень Скорботи, присвячений вшануванню 31-ї річниці пам’яті учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Протягом тижня були проведені тематичні лінійку: «Чорнобиль не має майбутнього..», години класних керівників, перегляд відеофільму: «Чорнобиль – як це було…»

Протягом 2016-2017 навчального року організовані та проведені зустрічі учнів школи з представниками служби захисту дітей, дитячої кімнати міліції.

Цього навчального року з метою оздоровлення учнів нашої школи проводився Тиждень відпочинкового дозвілля. Класними керівниками та вчителями школи було проведено різноманітні екскурсії та походи:

№ з/п Назва заходу Дата проведення Клас/кількість залучених дітей Відповідальний
1. Екскурсія до форельного господарства. Гра-подорож «Стежинками рідного краю» 29.05. 2017 р. 1/10 Рибенчук М.В.
2. Екскурсія до форельного господарства 29.05. 2017 р. 4/13 Зозуля Т.В.
3. Робота книжкової лікарні 29.05. 2017 р. 5/15 Шаль І.М.
4. Створення електронного портрету класу 29.05. 2017 р. 6/14 Грималюк О.М.
5. Гра-імпровізація «Повір у свої можливості» 29.05. 2017 р. 8/11 Кіщук О.Д.
6. Екскурсія у вольєрне господарство с. Соколівка 30.05. 2017 р. 2/20 Петрич Н.В.
7. Скарбниці народної мудрості про здоровий спосіб життя. Рухливі ігри на свіжому повітрі 30.05. 2017 р. 3/ 15 Корпанюк В.І.
8. Вікторина «Чомучки» 30.05. 2017 р. 5/14 Шаль І.М.
9. Вікторина «Як ми знаємо свій край» 30.05. 2017 р. 6/ 12 Грималюк О.М.
10. Ознайомлення з фрактальною графікою 30.05. 2017 р. 10/ 6 Добросельський В.І.
11. Інтелектуальна гра «Найрозумніший випускник початкової школи» 31.05. 2017р. 4/11 Зозуля Т.В.
12. Екскурсія музеями м. Косова 31.05. 2017р. 5,6/24 Шаль І.М., Грималюк О.М.
13. Створення портфоліо класу 31.05. 2017р. 8/10 Кіщук О.Д.
14. Заняття «Фрактали у природі» 31.05. 2017р. 10/5 Добросельський В.І.
15. Святковий концерт присвячений Міжнародному Дню захисту дітей 01.06. 2017р. 1-8,10/98 Корпанюк С.Т., Дійчук Х.І., Шаль І.М.
16. Поїздка до Маєтку Святого Миколая 01.06. 2017р. 1,4/24 Рибенчук М.В., Зозуля Т.В.
17. Веселі старти 02.06. 2017р. 2/21 Петрич Н.В.
18. Подорож у казку. Казка, як інструмент впливу на душу виховання 02.06. 2017р. 3/13 Корпанюк В.І.
19. Оформлення класного літопису 02.06. 2017р. 5/12 Шаль І.М.
20. Спортивні змагання 02.06. 2017р. 6, 8,10/ 31 Грималюк О.М., Кіщук О.Д., Добросельский В.І., Шатрук Л.М.
21. Пізнавально-краєзнавча екскурсія в м. Яремче 07.06 2017р. 4/14 Зозуля Т.В.
22. Екскурсія музеями м. Івано-Франківськ (Івано-Франківський краєзнавчий музей, музей визвольної боротьби імені Степана Бандери, музей Небесної Сотні) 11.06. 2017р. 7,8/23 Пітиляк Г.П., Кіщук О.Д.

Протягом 2016/2017 навчального року школа стала учасником конкурсу GoCamp. На літні канікули до школи було запрошено волонтера з Мексики, який протягом 2 тижнів займався з дітьми англійською мовою.

Військово-патріотичне виховання

Наша школа є базовою з вивчення предмету «Захист Вітчизни», оскільки добре налагоджена робота з військово-патріотичного виховання. Завданнями військово – патріотичного виховання є: виховання в учнів свідомого виконання свого громадянського обов’язку; формування духовної і психологічної готовності майбутніх воїнів захищати українську державу;формування необхідності оволодіння військовими знаннями; розвиток в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнародних відносин, морально-психологічних якостей громадянина-патріота.

У школі проводяться різноманітні заходи спрямовані на військово-патріотичне виховання учнів, зокрема: урочиста лінійка «Невмируща слава – слава героям-воїнам УПА», години класного керівника, відзначено день пам'яті Героїв Крут, день Соборності України, створення ЗУНР, День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, День Гідності та свободи, Революції Гідності, Річниці проголошення Карпатської України.

Вже традиційно, щороку за участі батьків в школі проводиться військово-патріотична гра «Сокіл («Джура»)». Учні набувають знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни.

Протягом 2016-2017 навчального року учні школи брали активну участь у І (районному) етапі Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»), де зайняли ІІІ місце з військово-прикладних видів спорту.

Учениця 4-го класу, Кіщук Юлія, зайняла ІІІ місце за краще виконання пісні в районному святі патріотичної пісні присвяченому 25-й річниці Незалежності України.

В день цивільної оборони відпрацьовано дії командного складу, заповнення протирадіаційного укриття за сигналами цивільного захисту «Повітряна тривога» , «Відбій повітряної тривоги». Учні здають нормативи з надівання протигазів, плащів, комбінезонів, роботу з приладом ДП-5Б.

Під час занять із допризовної підготовки учні знайомляться зі специфікою військової праці. Щорічно проводяться триденні польові збори (для кращого засвоєння матеріалу вчителем предмету виготовлено макет з тактичної підготовки), які служать перевіркою практичних навичок і дозволяють учням об’єктивно оцінити свою підготовку до захисту Батьківщини. В школі працюють гуртки військово-патріотичного спрямування. Це «Школа безпеки», «Джура», заняття в яких прищеплюють учням такі необхідні в житті якості, як мужність, сміливість, рішучість, любов до праці, готують гідних захисників нашої Вітчизни. На заняттях із вогневої підготовки проводяться стрільби з ПГ-гвинтівки на особисту і командну першість.

У в школі традиційно проводяться заходи, присвячені відзначенню річниць Дня Пам’яті та Примирення, організовуються екскурсії до музею визвольних змагань. До дня Збройних Сил України проводились тематичні години класного керівника, бесіда на тему: «Свято доблесті та мужності» та спортивно-розважальне свято «Нумо, хлопці! Нумо, козаки!».

Морально-правове виховання

Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення таких заходів: проведення місячників з охорони дитинства та право виховної роботи, в рамках якого було проведено тиждень правової освіти у грудні 2016 року, всеукраїнської щорічної акції «16 днів проти насильства», зустрічі учнівської молоді і їх батьків з представниками служби у справах неповнолітніх та районного відділу кримінальної міліції щодо профілактики правопорушень. Також проводились круглі столи, тренінгові заняття «Знай права та виконуй обов’язки», профілактична бесіда «Я сам вдома», бесіда «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», конкурс «Правове лото», урок-гра «Ти – людина, отже маєш право».

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем проживання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

Паралельно з класними керівниками індивідуальну роботу проводила психолог школи – Кирилова Х.С.. Так, за минулий рік психологом школи складено шкільний банк данних на дітей групи ризику. З метою поглиблення інформації про дітей контрольованої групи проведені бесіди з класними керівниками та вчителями-предметниками, оброблені результати діагностування та надані рекомендації класним керівникам.

Практичним психологом школи Кирилова Х.С. проведена діагностична робота з цією категорією учнів за напрямками:

· діагностика дивіантної поведінки, акцентуалізації характеру особистості;

· міжродинні відносини в сім’ях учнів.

Проведені індивідуальні та групові консультації для учнів, вчителів, батьків, адміністрації школи за питаннями:

«З питань розвитку пізнавальних процесів учнів молодших класів»

«Підлітковий вік учнів»

«Заохочення та покарання»

«Чи знаєте Ви свою дитину?»

«Адаптація п’ятикласників до навчання в школі»

«Ваша дитина скоро стане першокласником»

З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 5-11класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу. Записи у щоденниках аналізуються, а з учнями, схильними до пропусків занять без поважних причин та до порушень дисципліни і правил поведінки у школі проводяться профілактичні бесіди, індивідуальні заняття з психологом.

В другому семестрі 2016/2017 навчального року під час Великоднього Посту отцем Василем проводилась щотижневі молитви перед початком навчання. Кожного понеділка наставник спільно з головою учнівського самоврядування Іванюком Василем проводили молитву учнів перед початком навчання, що формуло в учнів моральні та християнські чесноти.

З 27 лютого по 14 квітня кожного тижня отець Василь проводив з учнями «П’ятничні школи», під час яких священик націлював учнів на добрі вчинки та виконання Божих Заповідей.

В Страсну п’ятницю дирекцією школи спільно з отцем Василем було організовано Хресну Дорогу, яка проводилась на території школи. Учні школи, батьки, вчителі та жителі села в час великого посту спільно ішли стаціями Хресної Дороги Ісуса Христа. Дана хода об’єднувала щиру молитву, молитовні пісні і роздуми про добро і зло.

Художньо-естетичне вихованнята сприяння творчому розвитку особистості

Художньо-естетичному вихованні у школі приділяється велика увага, одне з важливих місць займає вокально – хоровий спів.

Хорове мистецтво є одним із засобів музично – творчого розвитку дітей, яке навчає вокально – хоровим прийомам виховання, формує почуття колективізму і дружби, сприяє гармонійному розвитку особистості, виховує патріотизм, людей, які люблять свій край, бережуть гуцульські традиції.

Вокальний та хоровий колективи є постійними учасниками сільських, шкільних, районних свят. Великою честю для школи була участь учнів на Міжнародному фестивалі, конкурсі «Карпатський зорепад», де Кіщук Вікторія та Кіщук Юлія стали лауреатами І ступеня в ІІ Міжнародному фестивалі, конкурсі «Карпатський зорепад», середня категорія Естрадний вокал, а Корпанюк Марина стала лауреатом ІІ ступеня в ІІ Міжнародному фестивалі, конкурсі «Карпатський зорепад», молодша категорія Естрадний вокал. Велика увага приділяється обдарованим учням: Корпанюк Марині, Вакалюк Сніжані, Мулявишин Ростиславі, Кіщук Юлії Кіщук Вікторії, Копильчук Діані, Шатрук Марії, Тинкалюк Христині. Ці учні відстоюють честь школи на різних районних конкурсах: «Таланти, Твої Україно»., «Яблуневий цвіт», свято матері, «Розколяда - 2017», конкурс патріотичної пісні. Також команда Яворівської загальноосвітньої школи виграла ІІІ місце на художньому огляді району. Колективи продовжують працювати над своєю вокальною майстерністю, щоб дарувати радість своїм слухачам.

Щоб наші діти виростали громадянами-патріотами України, готовими присвятити їй свою працю і талант, необхідно в шкільному віці розвивати в них прагнення до вивчення народного мистецтва.

Ще з раннього дитинства батьки прищеплюють дітям любов до рідної землі, мови, мистецьких традицій. Заняття в гуцульських родинах художніми ремеслами - це найкращі умови для прилучення дітей до народного мистецтва, пізнання прекрасного, а в посильній праці формуються вміння і навички, необхідні в майбутньому для виготовлення художніх виробів.

Відповідно до вікових особливостей учні вивчають загальні відомості про технологію ручного ткацтва та різьби по дереву, оформляють нариси і альбоми про творчість місцевих майстрів, здійснюють проектування та виготовлення виробів, беруть участь у зльотах творчої молоді Гуцульщини, щорічних виставках гуцульських ліжників «Барвограй»,конкурсі «Таланти, Твої Україно», районних та обласних конкурсах з трудового навчання.

На зльоті обдарованої молоді Гуцульнищи наша учениця Гондурак Ліля зайняв ІІ місце в районному конкурсі.

В Обласний конкурс-виставка народних ремесел " Знай і люби свій рідний край" Копильчук Денис зайняв І місце. А Рибчук Христина зайняла ІІІ місця в районного конкурсу-фестивалю «Таланти Твої, Україно», у номінації «Декоративно-прикладне мистецтво»

На базі школи діє гурток «Вишивка». На заняттях гуртка вишивки передбачено оволодіння учнями технологіями української народної вишивки та ознайомлення з різними видами орнаментів, композицією, символами у вишивці, тканиною для вишивання, послідовністю виконання вишивальних швів, технологією виготовлення вишитого виробу.

Вивчення програмового матеріалу поєднується із виконанням практичних робіт по виготовленню вишитого виробу.

Нашою гордістю є танцювально-фольклорний колектив «Молода Гуцулія», який створений на гуцульських традиціях і звичаях, народному, поетичному, писенному мистецтві та танцювальному фольклорі. Фольклорний колектив став активним учаником різний місцевих, сільських, районних конкурсів та фестивалів.

Родинно-сімейне виховання

Родинно-сімейне виховання протягом 2016-2017 н.р. здійснювалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей. Гуцульське родинне виховання – одна із гілок українського національного виховання. Вона органічно поєднує в собі національне, вселюдське і суто гуцульське, властиве етнографічним особливостям Гуцульщини. Це виховання базується на таких провідних принципах, як: український патріотизм й висока національна свідомість; шанобливе ставлення до української мови й традиційної родинно-побутової культури гуцулів; почуттями взаємного обов’язку між батьками і дітьми; приучення до гуцульського народного мистецтва, місцевих ремесел; забезпечення єдності, наступності й спадкоємності поколінь. Беручи до уваги національні родинні традиції, дбаючи про їх відродження і розвиток в гуцульській школі приділяється значна увага роботі з батьками і громадськістю, зокрема проводиться батьківський всеобуч, відкриті години класного керівника, родинні свята та конкурси («Розколяда-2017», «Свято Миколая», День матері,) екскурсії, походи визначними місцями краю, різноманітні родинні виставки народних ремесел. У цьому важлива роль батьківських комітетів, піклувальної ради, шкільної ради, одним із основних завдань яких – вироблення спільно з педагогами стратегії виховання дітей конкретно в своєму населеному пункті.

Також в школі проводяться такі заходи:

свята: День знань «Рідна школо, тобі 170!», День учителя «Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний», Новорічні свята, День святого Валентина «На крилах кохання»; родинне свято «Рідні, милі, ненаглядні», вечір зустрічі з випускниками, День вишиванки, творчий звіт школи перед батьками та громадськістю села «Мій рідний край, я тобою на світі живу!», свято Останнього дзвоника; випускний вечір.

конкурси: «Виставка-захист композицій «Осінь у Карпатах», найкраща новорічно-різдвяна іграшка.

літературний вечір «Вона жива, вічно буде жити!», присвячений дню народженню Лесі Українки; «Ми тебе не забули, Тарасе» відзначення Шевченківських днів в школі.

Учні школи беруть участь у районих конкурсах: «Новорічно-різдвяна іграшка», «Коляда-2017».

Цього навчального року учні 11 класу спільно з класним керівником провели урок-прощання «Ми не кажемо «прощавай», ми кажемо – «до побачення» школо!».

Учнівське савмоврядування

Організація учнівського самоврядування в Яворівській ЗОШ у 2016-2017 навчальному році проводилась відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу.

Шкільне самоуправління працювало з оновленим складом секторів. Це певним чином вплинуло на організацію самоврядування в школі. Разом зі звичайною роботою по реалізації основних завдань самоврядування, пошуком та розвитком творчих особистостей, виникла необхідність створення сприятливих умов для плідної роботи нової команди.

В умовах сучасності найбільша увага приділяється національно-патріотичному вихованню, відповідно до цього робота ради учнівського самоврядування на допомогу бійцям АТО, опіку над перестарілими жителями села, допомогу дітям з особливими потребами, діяльність ГУТу та проведення заходів національно-патріотичного спрямування.

У школі постійно проводиться волонтерська робота, а саме учні організували збір продуктів та коштів.

До Новорічних свят та Великодня учні приносили домашні закрутки, консерви, м’ясну продукцію, рис, макарони, пшеницю, паски, крашанки, солодкі вироби, які було відправлено в зону АТО нашому односельчанину Шкрібляку Олександру.

З 3 по 28 квітня в Яворівській ЗОШ І – ІІІ ступенів проходив місячник “Милосердя”. Протягом місяця учні допомагали в господарстві одиноким перестарілим жителям села. З цією метою члени учнівського самоврядування в кожному класі збирали кошти для закупівлі товарів та рознесли одиноким перестарілим.

Учнями було закуплено 6 пакетів з продуктами, в яких було паска, олій, масло, горошок консервований, майонез, печево, рис, мука, рибні консерви. Учні відвідали одиноких перестарілих та передали ці закуплені продукти 5-ом жителям села: Гуменюк Марії Василівні, Гуменюк Василині Василівні, Шкрібляку Василю Михайловичу, Петричуку Юрію Васильовичу, Костреюк Ганні Григорівні.

ГУНТ – Гуцульське учнівське наукове товариство. Робота якого спрямована на вивчення нахилів і здібностей та творчої самореалізації учнівської молоді; сприяння одержання додаткової освіти, необхідної для творчої діяльності; забезпечення державної підтримки юних талантів; популяризація наукових досліджень педагогів і учнів.

Вже п’ять роки поспіль учні нашої школи стають переможцями обласного конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт Малої академії наук України. А цього року Вепрук Іванна виграла ІІІ місце на Всеукраїнському конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт Малої академії наук України.

З метою формування в дітей патріотичну свідомість, вчителем музики було організовано поїздку в с. Розтоки в реабілітаційний центр для бійців АТО, де кращі виконавці школи виконували патріотичні пісні, декламували вірші про Україну, вчили бійців прясти вовну та ознайомили бійців АТО з основним ремеслом села Яворів: ліжникарством та різьбою по дереву, а на завершення подарували плетені капці, як теплу згадку про гуцульський край.

Кiлькiсть переглядiв: 344

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.